Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
| scientific_education [2024/10/08 08:09] – created admin | scientific_education [2024/10/08 08:10] (current) – admin | ||
|---|---|---|---|
| Line 6: | Line 6: | ||
| Time bi ih se osposobilo : | Time bi ih se osposobilo : | ||
| - | da “misle svojom glavom”, | + | * da “misle svojom glavom”, |
| - | da ne budu “slijepi” sljedbenici i poslušnici, | + | |
| - | da imaju više samopouzdanja pa manji pritisak da se prilagoda skupini ili dominantnoj ličnosti | + | |
| To znači da treba i zasebno kao temu, ali još i više u okviru sveg ostalog što rade, učiti ih: | To znači da treba i zasebno kao temu, ali još i više u okviru sveg ostalog što rade, učiti ih: | ||
| - | zaključivanju - logici | + | * zaključivanju - logici |
| - | razlikovanju i korištenju argumenata naspram stavova | + | |
| - | provođenju eksperimenata | + | |
| - | provjeri argumenata (publikacije, | + | |
| Za to bi trebalo smisliti radionice za sve uzraste: od vrtića do fakulteta. | Za to bi trebalo smisliti radionice za sve uzraste: od vrtića do fakulteta. | ||